האתר מיועד לקהל העסקי.
סמוך לחגים תהיה מכירה לקהל הפרטי, ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק

מתנות מתוקות ולא שגרתיות לראש השנה

חזרה

 

ראש השנה ממשמש ובא והוא מגלם בתוכו פוטנציאל גדול. איננו יודעים מה התרחש בחייכם בשנה האחרונה, אבל זה הזמן שלכם מצד אחד לומר תודה לאנשים שעשו לכם טוב, אבל הפוטנציאל גלום יותר דווקא ביכולת להשלים עם אנשים אחרים, ואולי אף לבקש סליחה ממי שאתם חושבים שצריך. חגים הופכים אותנו למרוככים יותר, מלוכדים יותר ועצם המפגש עם האנשים הקרובים לנו צריך לגרום לנו להתעלות על עצמנו ולהבין מי חשוב לנו – ועד כמה. אנחנו מתמחים בדיוק במתנות שרוצות להגיד משהו, שרוצות להעביר מסר, כזה שלפעמים קשה להגיד פנים אל פנים או שאולי לא מצאנו את המילים הנכונות בשביל לעשות את זה. הפן האישי משתדרג כאשר המארז עצמו כולל מתנות מתוקות ולא שגרתיות, שהושקעה בהן מחשבה רבה ומשלימות את המסר האישי בצורה נפלאה, ולא נותרת תחושה שרק ניסינו לצאת ידי חובה.

 

להעביר מסר אמיתי ומזוקק

המסר שלכם יעבור גם במילים וגם בטעמים. אנחנו אופים את הנשיקות שלנו באופן אישי, בדיוק כמו המסרים שאנחנו מעבירים עבורכם. הן מגיעות במגוון טעמים: שוקולד, אגוזים, קינמון וקפוצ'ינו. אין בריה בישראל שלא אוהבת לפחות את אחד מהטעמים המרוכזים הללו. אנחנו מאמינים שמאכלים מתוקים מזככים רגשות שליליים ונטמעים במארג הזיכרון שלנו. השילוב שבין המסר המילולי והמארזים המתוקים והעשירים שלנו מעביר מסרים שנושאים עימם מטען רגשי גדול – הם מעוררים זיכרונות נוסטלגיים, מנציחים רגעים טובים, מבקשים סליחה, אומרים תודה ובעיקר מעבירים תחושות של אהבה וקבלה של תשומת לב מזוקקת. כל אדם חושק בסופו של יום בקבלה של תשומת לב אותנטית, והמארזים שלנו עושים בדיוק את זה.

 

 

 

מסרים בממלכת השוקולד

כמה מתוק אנו מציעים. המארזים שלנו כוללים צנצנות מתוקות של טחינה, דבש, סילאן וריבה. הם כוללים גם חפיסות גדולות של שוקולד איכותי, דגי זהב משוקולד, נשיקות מרנג, קרמל קקאו ומרמלדת דבש. חלק מהקטלוג העשיר שלנו נמצא בקישור הבא, ובכל מקרה נוכל להתאים לכם גם חבילות בהתאמה אישית – רק תפנו אלינו.

אחד המארזים העשירים שלנו נקרא "ניחוחות במטבח" ומיועד כמתנה לאנשים שאוהבים לבשל. הוא כולל קרש עץ לחיתוך וסט כפות עץ, יין לבחירה – אדום או לבן, שמן זית כתית איכותי, ממרח עגבניות או זיתים לבחירה, מגבת לימי הקיץ החמים או רביעיית מיני מתוק לבחירה, כשכל הטוב הזה ארוז במארז צלופן.

מארז פופולארי נוסף נקרא "בריאות בריאות" וכולל קופסה עם חליטת תה או תכולה מתוקה לבחירה כגון עוגיות, נוגט מצופה שוקולד מריר או לבן עם שברי שקדים, צנצנת עם מתוק לבחירה, קופסת גרנולה וצנצנת דבש פרחי בר, כשכל זה עטוף בקופסת ביכורים מלבנית.

מארז מפנק נוסף נקרא "מתוק כדבש" וכולל זוג צנצנות עם מתוק לבחירה וצנצנת דבש או מרקחת תפוחים, דבש וקינמון, כשכל זה עטוף בשקית נייר אלגנטית, מינימליסטית וקלילה.

מתחילים את השנה בטוב

זהו גם אחד המסרים החשובים שלנו לקראת ראש השנה, וגם שם של מארז נוסף הכולל מסגרת לתמונה, זוג צנצנות עם מתוק לבחירה וצנצנת דבש, כשהכל ארוז בקופסא אלגנטית בעלת ידיות. אחזו בחוזקה בהזדמנות לעשות טוב לאדם אחר. אפילו מבלי לצפות למשהו בחזרה. להעניק דבר-מה חיובי בדמות מסר, רגש ומארז מתוק ומפנק, פשוט בשביל להעניק. זה נפלא לעשות משהו עבור אדם אחר, בעיקר אם אתם אוהבים אותו, ובפרט אם אתם רוצים שבשנה הבאה - הקשר שלכם יהיה לראש ולא לזנב. אם הוא כבר במצב מצוין, אז גם לשמר אותו ולומר: "תודה שאתה בחיי" הוא מעשה שלא יסולא בפז.

צרו איתנו קשר בחברת "נשיקה ראשונה" בקישור הבא או בטלפון מספר 03-6546000 ונשמח להיעתר לבקשתכם בהתאם.

ניתן למתג את המוצרים ע"פ דרישה ולהתאים את המתנות ע"פ תקציב.