האתר מיועד לקהל העסקי.
סמוך לחגים תהיה מכירה לקהל הפרטי, ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק

מתנות מתוקות וחברתיות לעובדים

חזרה

אחת לתקופה מגיח לו איזה חג, כמו פסח וראש השנה, וביחד איתו גם ההזדמנות לתת מתנה מתוקה לאנשים שלוקחים חלק בחיינו. קיים סיכוי סביר שהאנשים שאתם רואים יותר מכל הם העובדים והמכרים בסביבת העבודה. בדיוק לשם כך אנחנו בנשיקה ראשונה יוצרים מתנות שמיועדות לעובדים הנאמנים, שעושים את דרכם יום ביומו למקום העבודה. המתנות הללו מעבירות מסר אישי ומיוחד לעובד, ובנוסף כוללות גם ערך חברתי מוסף – ערך של מעורבות חברתית ודאגה לקהילה.

 

לא עוד מתנה

מתנות לחג לעובדים הם עניין יחסית שגרתי באינספור עסקים וחברות. לדאבוננו, פעמים רבות העניין מסתכם במתן קופון או שובר למטרות אלו ואחרות. מתנות מסוג זה לא אומרות לעובד שלוקחים אותו בחשבון ושהשקיעו בו מחשבה. אלו מתנות נטולות מגע אישי והן בגדר יציאה ידי חובה – ולרוב, לא יותר מכך. המתנות שלנו הן מקוריות ויצירתיות, בעלות תוכן אמיתי ומעבירות מסרים אישיים, כך שכל עובד יוכל להרגיש שחשבו במיוחד עליו.

 

מעורבות חברתית

אנו דואגים שהמתנות שלנו יהיו מרובות רבדים. הן מתוקות, מעוצבות, בעלות שימוש פרקטי, מתאימות לרוח החגים, מעבירות מסר אישי, ובנוסף – בעלות רובד ייחודי של תרומה ודאגה לקהילה. המתנות שלנו נעטפות ונארזות על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים, כחלק משיתוף הפעולה שלנו עם  מרכז תעסוקה שיקומי שדואגת לתעסוקה לפגועי נפש. באופן זה, בנוסף לחוויה המיוחדת שבקבלת מתנה עם מסר אישי, העובד יכול להרגיש טוב שבעצם היצירה שלה נעשה מעשה טוב וחברתי.

 

מה תרצו?

קטלוג המתנות שלנו מתחדש כל כמה זמן, לאחר ביצוע של סיעור מוחין ושימוש בחשיבה קריאייטיבית. לכל חג אנו מתאימים את המתנות שמתאימות לרוח ולהווי שלו. התאמה נוספת שנוכל לבצע היא התאמה אישית עבורכם. כל מתנה שלנו יכולה להיות ממותגת במילות, צבעי וסמלי החברה שלכם – או בכל דרך שתבחרו לנכון. באופן זה תרכשו מתנה חברתית לחג שתייצג אתכם באופן מלא. מתנות לחג לעובדים ניתן לרכוש בכל כמות שתרצו, וכדאי ליצור איתנו קשר טלפוני לצורך תיאום ציפיות מלא וביצוע הזמנה אישית.

 

מתי אפשר?

מעט לפני כל חג משמעותי אנו מוציאים קטלוג מתנות חדש, כך שכדאי להתעדכן ולבדוק מה השתנה. ניתן להשיג מגוון מתנות לראש השנה לעובדים. בנוסף, גם עבור פסח ישנן מתנות לעובדים, אך קיימות אפשרויות רבות גם לחגים אחרים, כמו לדוגמא חנוכה ופורים. מעבר לכך, המתנות זמינות לכל אורך השנה, ותמיד ניתן לקבל השראה מקשת האפשרויות הרחבה במיוחד שיש באתר – ולבצע גם התאמות אישיות במידת הרצון והצורך.

 

מה בתפריט?

אנחנו אוהבים לשמור על קטלוג מקורי ומגוון – הן בתוכן והן בעיצוב שלו. המתנות שלנו מותאמות לכל חג בנפרד, והן כוללות גם חפיסות שוקולד טעימות, בקבוקי יין מובחר תוצרת הארץ, כלים שימושיים למטבח כמו סכינים, כפות עץ וקרשי חיתוך, דבש, ריבות וקונפיטורות, אגוזים ושקדים מצופים, ממרחים כגון ממרח עגבניות וממרח זיתים, שמן זית כתית מעולה, עוגיות, חליטות תה – ועוד. כל חג בלוח השנה נהנה בנוסף מפריטים ייחודיים המסמלים אותו באופן מיוחד, כך שמתנה חברתית לפסח יכולה לכלול הגדה מעוצבת, ומתנה חברתית לראש השנה יכולה לכלול צנצנת דבש ו/או מגנט שנה טובה.

מתנות ברוח החג

אנחנו מאמינים שמתנות לחגים עם מעורבות חברתית מגלמות בצורה נפלאה את רוח החגים היהודים והישראליים. דרכן אתם יכולים לעשות מעשה שמשפיע לטובה גם על העובדים וגם על אנשים נוספים בחברה. מתוק לכם, מתוק לעובדים – ומתוק לקהילה.

ברכישת המתנות שלנו הנכם שותפים להזדמנות תעסוקתית שווה! תודה! 

ניתן להתאים את המתנה ע"פ תקציב וכמות 

בנוסף, ניתן למתג את המתנות שלנו ע"פ דרישת הלקוח

להזמנות ופרטים נוספים: טל. 03-6546000

[email protected]