האתר מיועד לקהל העסקי.
סמוך לחגים תהיה מכירה לקהל הפרטי, ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק

מתנות לעובדים לראש השנה שמסמלות התחלות חדשות

חזרה

מתנות לעובדים לראש השנה שמסמלות התחלות חדשות

 

חודש תשרי בכלל וראש השנה בפרט מסמלים התחלות חדשות – במערכות היחסים, בעבודה ובחיים האישיים. מתנות מתוקות לעובדים שמוענקות בפתח החג מביעות הערכה כנה עבור מה שהם השיגו בשנה החולפת – ונושאות עימן תקווה לקראת השנה הטובה והפורייה שעומדת בפתח, כחלק מהרצון העז של כל אחד ואחד להתחיל את השנה החדשה ברגל ימין. אין ספק שמתנה מושקעת מהווה מחווה חיובית שמעלה את המורל ואת המוטיבציה של העובדים לתרום ולהשקיע אף יותר.

 

התזמון הטוב ביותר

חגים גדולים ומרכזיים בלוח השנה מגלמים הזדמנות מצוינת להביע רגשות חיוביים כלפי העובדים שלכם ולהותיר להם טעם טוב גם בפה - וגם בנפש. תוכלו לתת לעובדים מתנות לפסח, וגם לראש השנה. לקראת כל חג אנו ב-"נשיקה ראשונה" יוצאים עם קטלוג מוצרים חדש, שהוא פרי יצירתו של הצוות שלנו. את המתנות ניתן להעניק לעובדים ממש מעט לפני החג, ועדיף בזמן הרמת כוסית או אירוע חברה שחוגג את השנה החדשה. לשמחתכם – קטלוג ראש השנה כבר איתנו.

 

תחל שנה וברכותיה

אז אילו מתנות מתוקות ומעוצבות תוכלו להזמין עבור העובדים והמנהלים שלכם? הנה כמה מהאפשרויות הנבחרות:

  • עתיד ורוד – קופסא עם עוגיות מזל שמעבירות מסרים חיוביים ואופטימיים או נשיקות מרנג מתוקות.
  • שנהיה לראש ולא לזנב – קופסא מלאה בדגי זהב טעימים משוקולד.
  • התחלות – דף חדש תרתי משמע - מחברת משעם או דפי ממו בתוך קופסא מעוצבת לבחירה.
  •          
  • תשרי של התחלות – ליקר רימונים, פרי מצופה שוקולד מריר איכותי ודגי זהב משוקולד ארוזים בקופסא מלבנית ואלגנטית.
  • חשוון של מטרות – מארז הכולל פרי מצופה שוקולד מריר איכותי בטעמים ובנוסף גם דגי זהב משוקולד או דבש מפרחי בר או מרקחת תפוחים דבש וקינמון.
  • קופסת מתוקים לחג – קופסת תיק גדולה ועשירה בכל טוב, הכוללת יין אדום או לבן לבחירה, פרי מצופה שוקולד מריר איכותי, שמן זית כתית מעולה, דבש מפרחי בר או מרקחת תפוחים דבש וקינמון, עוגיות מזל או נשיקות מרנג – ומגבת מטבח.

 

כמובן שזהו רק חלק מהקטלוג המלא והעשיר שנמצא לנוחותכם אצלנו באתר וונשמח אם תציצו במגוון האפשרויות הנוספות שלנו. 

  

 לבחור כיצד תראה ההתחלה שלכם

בכל שנה אפשר ואף נהוג לקחת החלטות חדשות ברמה האישית והמקצועית. מלבד עצם ההחלטה לרכוש מתנות מתוקות לעובדים, והבחירה במתנה או המתנות הספציפיות שבהן תבחרו, יש באפשרותכם לרכוש מתנה בהתאמה אישית לכם. תוכלו למתג את המתנה בצבעי וסמלי העסק או החברה שלכם – או בהתאם לטעם ולרצון שלכם, ולרכוש לפי הכמויות הדרושות. אפשרות נוספת שעומדת בפניכם היא להתאים מסר מילולי מיוחד לעובדים, וכך להפוך את המתנות לאישיות עוד יותר. וודאי שאתם מוזמנים לפנות אלינו בשביל כל סוג של התאמה אישית.

 

מתנות עם פן אנושי מיוחד

הרצון שלכם לעשות טוב לעובדים הולך יד ביד עם המתנות שלנו, שעושות טוב גם לאנשים עם צרכים מיוחדים. כחלק משיתוף הפעולה שלנו עם מרכזי תעסוקה שיקומיים (מת"ש), הפועלת לשיקום תעסוקתי של אנשים עם מוגבליות. המוצרים שלנו נארזים על ידי אנשים שמתמודדים עם אתגרים נפשיים. רכישה כזאת מקדמת שנה טובה עם תרומה לקהילה, והזדמנות תעסוקתית שווה גם להם ונותנת ערך מוסף למתנות לחג. 

 

התחלה חדשה בחיים - ובעבודה

כמילות השיר: "מה שהיה, תשכח מזה", אבל נמשיך שמה שיהיה - דווקא כן משנה. בכל שנה יש לא רק דברים טובים, אלא גם חיכוכים וקשיים, ויש צורך להתגבר על לא מעט מכשולים. כל מערכת יחסית בן בני אדם היא כזאת, וזה לגיטימי מאוד. מתנות לעובדים לראש השנה מבטיחות התחלה חדשה, בה ניתן להותיר את הקשיים מאחור – ולהתמקד בהצלחה מקצועית, הצלחה אישית והצלחה בין-אישית.

 

ניתן להתאים ע"פ תקציב וכמות את המתנות ולמתג ע"פ דרישה 

לפרטים נוספות והצעות : טל. 03-6546000 [email protected]

לקטלוג ראש השנה לחץ כאן