האתר מיועד לקהל העסקי.
סמוך לחגים תהיה מכירה לקהל הפרטי, ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק

מתנות לעובדים לראש השנה שכיף לקבל

חזרה

בתקופה בה רוב המעסיקים כבר מחליפים את מתנות החג לעובדים בתלושים, הענקת המתנות הפכה הרבה פחות אישית, חגיגית, שמחה ומרגשת. העובדים אמנם שמחים מאוד לקבל תלושים לחג אך חסרה להם התחושה שהמעסיק אכן השקיע בבחירת המתנה, חשב מה ישמח אותם ובאמת מאחל להם "חג שמח" מכל הלב.

אם אתם מחפשים לתת לעובדים שלכם קצת יותר הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מתנות לראש השנה לעובדים אותן תוכלו לחלק יחד עם התלושים או במקום התלושים. המתנות כולן חגיגיות, מרגשות, מקסימות ולא שגרתיות. ההקפדה על העיצוב החיצוני יחד עם שימוש בחומרי גלם איכותיים מבטיחה מתנות מיוחדות שיוצאות מהלב ונכנסות ללב.

מתנות מתוקות לשנה טובה ומתוקה

כולנו נשמח לפתוח את השנה החדשה עם מתנה מתוקה עשויה ממתקים איכותיים באריזה מקורית. את מארז הממתקים הרגיל תחליפו עם מארז מתנה חגיגי, מעוצב ומושקע. קופסאות קרטון קטנות ומעוצבות המכילות צנצנות של סוכריות קרמל טעימות, עוגיות מזל עם מסרים לשנה החדשה, נשיקות מרנג שכולם אוהבים, סוכריות נוצצות, סוכריות שוקולד ועוד. צנצנת של ממתקים תהיה מתנה אידאלית בעבור עובדים צעירים רווקים, עובדים מבוגרים, עובדים עם ילדים, גברים ונשים. אם אתם מחפשים מתנה אחידה שתתאים לכלל העובדים, מארז צנצנות מתוקות יהיה בחירה בטוחה.

מתנה מקורית ושימושית

אם אתם מעדיפים מתנה שימושית יותר, מתנה שמעודדת את העובדים שלכם לצאת אל הטבע ולחזור לעבודה רעננים, שמיכת פיקניק מעוצבת תהיה המתנה האידאלית. עונת החגים היא העונה בה כולנו נהנים לצאת את הטבע לפיקניקים וטיולים. רגע לפני הגשמים של הסתיו תעודדו את העובדים שלכם לנצל את קרני השמש האחרונות ולבלות בטבע. השמיכה היא שמיכה גדולה בצבע אפור בהיר, היא מתאימה לבילוי משפחתי, קבוצתי וזוגי.

מתנות מעוררות השראה

עם קצת חשיבה מחוץ לקופסה ותעוזה תצליחו להעניק לעובדים שלכם הרבה יותר. תוספת של מחברת השראה תהיה מתנה נהדרת לכל עובד. המחברת מיועדת לשימוש אישי, מעוצבת בסגנון חגיגי מעורר השראה. אפשרות נוספת למתנה מעוררת השראה היא מארז של מוצרי ערוגת גינה עם זרעים לשתילה. זרעי עגבניות שלי או פלפלים מסתתרים בתוך קופסה המאפשרת צמיחה ביתית של הזרעים. כל עובד יוכל להפוך לגנן חובב ולטפח לעצמו גינת ירק ביתית מעוררת השראה.

 

המתנה המושלמת לצד התלושים

אם אתם מחפשים מתנות לראש השנה לעובדים אותן תשלבו יחד עם התלושים תרצו בוודאי למצוא מתנה מיוחדת במחיר משתלם. הדרך לשלוח איחולי חג שמח בצורה מקורית עם סגנון תהיה מארז עם קופסת שימורים בתוכה מסתתרים דגי זהב מתוקים עשויים שוקולד. הקופסה תהיה תוספת חגיגית במחיר משתלם אותה תגישו לכל עובד יחד עם התלושים לשנה מתוקה.

כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להיות הראשונים להזמין מתנות חג מקוריות ומיוחדות לעובדים שלכם. מתנות מכל הלב לשנה טובה של הצלחה, שגשוג ופריחה.