האתר מיועד לקהל העסקי.
סמוך לחגים תהיה מכירה לקהל הפרטי, ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק

איך להפתיע את העובדים עם מתנה לקראת ראש השנה?

חזרה

מספר לא מבוטל של עובדים בישראל רגיל לקבל שי לחג מהמעסיק שלו. מה שכן, לרוב מדובר בשי שלא מסב שמחה ומשמעותו היא רק לצאת ידי חובה. המעסיק מביא תלושים  או מתנה דומה שאינה אישית, אינה בעלת רובד רגשי עמוק יותר ואינה משפיעה כהוא זה על רגשותיו של העובד. קראנו לעצמנו "נשיקה ראשונה", כי אנו מאמינים שמתנה איכותית, מושקעת ומעוצבת יכולה להיות מרגשת ובעלת משמעות רבה עבור מי שמקבל אותה. מתנה שהוא יזכור למשך זמן רב - ממש כמו הנשיקה הראשונה. פה נעוץ ההבדל בין המתנות שאנו יוצרים ומאמינים בהן, לבין מתנות בנאליות ושחוקות שפעמים רבות ניתנות לקראת החג לעובדים בישראל.

 

רגשות שניתן לאכול

דרך טובה להפתיע את העובדים עם מתנה לקראת ראש השנה היא להעניק להם מתנה מיוחדת ומושקעת. מתנה שתגרום להם להרגיש מיוחדים. מתנה שתעביר להם את התחושה שמישהו השקיע בהם משאבים של זמן ומחשבה ורכש עבורם משהו שאומר להם: תודה, אני מעריך אותך. עובדים רבים מרגישים שהם אינם מוערכים במקום העבודה שלהם, שלא מכירים בצרכים שלהם אלא רק בצורכי המערכת, שאין להם מקום ושהם רק עוד בורג קטן במערכת. זה נכון בפרט לעסקים גדולים ולחברות גדולות, אך לא רק. המתנות שלנו מעבירות מסרים אמיתיים ומעוררות רגשות עזים שהעובד יזכור לטווח הארוך, כמו נשיקה ראשונה, ובטווח הקצר יוכל גם ליהנות מטעמם המוחשי והנפלא של שמן הזית, היין, מרמלדת הדבש, הקרמל והשוקולדים שיקבל.

ארץ לעולם כן

הממלכה הקסומה של שלל האפשרויות שלנו כוללת מגוון רחב של מארזים נפלאים שתוכלו גם להתאים באופן אישי כאוות נפשכם. ניתן ליצור איתנו קשר ונתאים לכם חבילה מתוקה בהתאמה אישית, גם אם היא לא מופיעה במדויק בקטלוג. לקראת ראש השנה, ניתן למשל לרכוש את חבילת "רימונים בדבש", הכוללת רביעיית מיני מתוק – דבש, טחינה וסילאן, סילאן וריבה, קופסת טונה עם דגי זהב משוקולד ובקבוק ליקר רימונים. אפשרות נוספת נקראת "מתחילים את השנה בטוב" וכוללת מסגרת לתמונה, זוג צנצנות עם מתוק לבחירה – דגי זהב משוקולד, נשיקות מרנג, קרמל קקאו או מרמלדת דבש ולסיום גם צנצנת דבש מתוק.  

אחת האפשרויות המהודרות והנפלאות ביותר נקראת "שנה של פיקניק" וכוללת כל-טוב. מדובר בסלסלת פיקניק שבתוכה יין לבחירה – אדום יבש קברנה/שיראז או יין לבן אמרלד ריזלינג, זוג קופסאות לבחירה – עוגיות ורודות עם מסרים אופטימיים, עוגיות, חליטת תה תפוחים עם לימונית ולואיזה, ערוגת גינה או גרנולה ובנוסף גם 3 צנצנות עם מתוק לבחירה, רביעיית מיני מתוק, מגבת מטבח, מסגרת לתמונה, צנצנת דבש, דגי זהב משוקולד וסט כפות עץ. ניתן להתרשם מעוד אפשרויות רבות בקטלוג שלנו בקישור הבא.

אחרי ככלות הכול והמתנה

 

כל מארז שלנו נראה מעולה גם מבחוץ – בתוך קופסה גדולה ואלגנטית, בתוך מארז צלופן, על מגש עץ ובתוך קופסאות, תיק נאה או שקיות נייר. כשהעובד שלכם יקבל אותו, ההנאה שלו תשתרע על פני כמה חושים שונים – הוא ייהנה מהמראה עם חוש הראייה, ייהנה מהריחות עם חוש הריח, ייהנה מהמרקמים השונים עם חוש המישוש והמגע וכמובן שייהנה מטעמים מתוקים ונפלאים עם חוש הטעם. החשוב מכל הוא שהוא ייהנה מכך שהשקיעו בו, ייהנה מהתחושה שמעריכים אותו ואוהבים אותו, ובסופו של יום – מה יותר נהדר מזה? לא רק לעובד, אלא גם לכל איש או אישה באשר הם. אחרי ככלות הכל, זה מה שכולנו מחפשים ולכך אנו עורגים.

אנו מזמינים אתכם ואתכן ליצור איתנו קשר להתאמה של מתנה מיוחדת, מושקעת, מעוצבת ועם מסר אישי עבור העובדים שלכם. ניתן להתקשר למספר 03-6546000, לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת [email protected] או להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר באתר.