האתר מיועד לקהל העסקי.
סמוך לחגים תהיה מכירה לקהל הפרטי, ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק

שורשים מתנות ושאר זכרונות

חזרה

ברוכים הבאים, 

בחיים הדינמיים שאנו חיים היום, חשוב יותר מכל וזה הבסיס למי שאת/ה, אלו הם השורשים שלך. הנוסטלגיה שהם מציירים במוחי כל פעם שאני חושבת עליהם זה המקום הבטוח שלי.

אני רוצה לקחת אתכם רגע אחורה לשנים נוסטלגיות, שנים שבהם ביליתי בצריף של סבתי וסבי, אלגרה וויטל, עם ריח של עץ הגויאבות שפרח באמצע הגינה יחד עם עץ פירות ההדר. אוףףףףף איזה ריחות! החושים שלי בשיא שלהם עכשיו שאני נזכרת בזה... אני זוכרת את הוורדים המדהימים ביופיים שגידלו בחצר השכנים שממול. אני מתגעגעת לימים ההם. במיוחד לימי רביעי. ימי הכביסה בהם סבתא אלגרה הייתה רודפת אחרי השמש כדי שהכביסה תתייבש. ואיך אפשר מבלי להזכיר את הבישולים על הפתילייה....


אלו היו רגעים שבהם הזמן עצר מלכת. זמנים שבהם כל דבר נעשה בעבודת יד, בנגיעה אישית, עם המון המון תשומת לב, חשיבה, סבלנות ובהשקעה רבה שאליהם הוספתי גם את הגמישות והיצירתיות האישית שלי. ואלו בדיוק הערכים מובילי הדרך שלי, ערכים שמובילים אותי ביצירת המתנות, מרגע הגהת הרעיון למתנה ועד לאריזתו ברמה הכי אישית שאני יכולה להעניק אותו, לכם, קהל יקר שלי. כי ככה אני הייתי רוצה לקבל את המתנה שלי, מלאה בשמחה, השקעה ומדויקת מאוד. ואלו ההנחיות המדויקות שאני נותנת לנערים והנערות בסיכון שעובדים אצלי ולשאר אנשי התפעול.

אז אני מזמינה אתכם לשוטט באתר, להתרשם ממגוון המתנות ואני מבטיחה לכם..זו רק ההתחלה! יש לי המון הפתעות בשבילכם. אתם מוזמנים להאיר את עיניי ולתת השראה כי אחרי הכול השירות פה הוא מאה אחוז בשבילכם. 

המתנות שלנו במיוחד בשבילכם!