האתר מיועד לקהל העסקי.
סמוך לחגים תהיה מכירה לקהל הפרטי, ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק

מתנות משותפות

חזרה

התקציב שלך מוגבל ואת רוצה להרשים במתנה שווה אך אין בידך לקנות כזו וגם האמת לא בא לך להשקיע כ"כ הרבה כסף במתנה. זה יכול להיות מתנות משותפות ליום הולדת, מתנות משותפות לחברה במשרד, או אפילו מתנה משותפת לבוס. מקרה שהיה כך היה: כמה הורים התקשרו אליי וביררו לגבי מתנות לסוף שנה למורים לבי"ס. אחרי שהמלצתי להם על כמה מתנות והם עדיין רצו לשמור על מסגרת מחיר שלא גדולה יותר מ50-70 ₪, עלה לי רעיון שהתקבל בשמחה: "מתנות משותפות".

הרעיון הוא מאוד פשוט: אם מדובר במתנה לסוף שנה לאותה מורה או גננת אז משתתפים כמה הורים שרוצים לתת גם מתנה של תשומת לב ורוצים שזו תהיה גם מתנה שמלאה בכל טוב כדי באמת להגיד תודה ענקית למישהי שליוותה את הילדים שלכם במשך השנה והייתה עבורם בית חם שהשאירה אצלם חותם ועזרה להם בדרכה שלה. כמובן שאפשר גם לקנות פשוט תודה בצבע כחול למורה גבר שגם עשה עבודה נהדרת.

זהו הפתרון המושלם לתת מתנה איכותית ומפנקת לחברים במשרד למתנות לבוס, מתנות לעובד מצטיין, מתנות של עובדים לחבר לעבודה, מתנות ללידה, מתנות פרידה לעובד, מתנות ליום הולדת לעובד ואפילו מתנות לחמה לחג,קונים כמה בני משפחה ביחד. כל סיבה למסיבה שאתם רוצים גם לחסוך לעצמכם ועדיין מקבל המתנה מקבל מכם מתנה ענקית ומרשימה.

אז אם אתם מחפשים מתנות של הרגע האחרון לפני סוף שנה מוזמנים להיכנס למבחר המתנות שלנו, להזמין והמתנה כבר בדרך! 

 

לקניית מתנות משותפות כנסו ללינק