האתר מיועד לקהל העסקי.
סמוך לחגים תהיה מכירה לקהל הפרטי, ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק

חשיבות מתנות לעובדים לסוף שנה

חזרה

מתנות לסוף שנה לעובדים

סוף השנה אצל כל אחד מבעלי העסקים השונים היא תקופה לחוצה ועמוסה. כל בעל עסק או חברה יודע כי תקופה זו דורשת ממנו ומהעובדים השונים בעסק השקעה מאומצת על מנת לסגור את כל הפרמטרים שנשארו פתוחים, ולהתחיל שנה חדשה ללא עכבות. תקופה זו מוקדשת לבדיקת מאזנים כלכליים, סגירת עסקאות אחרונות, טיפול והתנהלות אל מול רשויות המס השונות, תשלומים ומענקים לעובדים, והיד עוד נטויה. אולם, יחד עם הלחץ המתלווה לסגירת קצוות לקראת השנה החדשה, כל מעסיק גם מכיר בחשיבות של בחירת מתנות לסוף שנה לעובדים. בחירה של מתנות לעובדים היא אינה עניין של מה בכך. יש צורך לבחור במתנה אשר תתאים לסוגים שונים של אנשים, הבאים מרקעים שונים, ומאוכלוסייה אחרת, כאשר לכל אחד תחביבים ותחומי עיסוק שונים. אם אתם מעוניינים לבחור את המתנות בצורה קלה ונוחה, ולקלוע, המשיכו לקרוא.

על החשיבות של הענקת מתנות לסוף שנה

כל בעל עסק יודע כי עובדים מרוצים משמע עסק מצליח. הענקת מתנות לעובדים היא הדרך הטובה ביותר להראות לעובד הערכה על ההשקעה והזמן אותו הוא מקדיש לטובת העסק. עובד אשר מרגיש אהוב ומוערך על עבודתו הקשה, יפתח נכונות להשקיע אף יותר בשנה הבאה. אין אחד שלא אוהב לקבל מתנות, והשקעת מחשבה מאחורי המתנות אותם אתם מתכוונים להעניק, תראה גם השקעת מחשבה בעובד עצמו. עובדים מרוצים, אשר מראים נכונות לעבודה הם נכס לעסק, והם אלו שיסייעו לו להמריא קדימה, להגדיל את המכירות, ולהרחיב את מאגר הלקוחות.    

כיצד לבחור את המתנה הטובה ביותר?

על מנת לבחור מתנות לסוף שנה לעובדים עליכם להתחשב בתחומי העניין המשותפים של רוב העובדים. עומדת בפניכם האפשרות של בחירת מתנות ניטרליות, אשר מתאימות לכל אחד, גם לצעיר שבחבורה, וגם למזכירה אשר משרתת אתכם נאמנה כבר הרבה שנים. תוכלו לרכוש תלושים לרכישת מוצרי מזון בסיסיים או ביגוד, תוכלו להעניק תלושים או קופונים לארוחה במסעדה טובה, או לקולנוע, תוכלו גם להזמין את כל העובדים לסדנא או להרצאה מיוחדת, ותוכלו לבחור במשהו מתוק,כזה שימתיק להם את הרגע עם מסר אופטימי, לאות הערכה על ההשקעה וההתמדה.

ערך מוסף למתנות שלנו - נשיקה ראשונה עובדת בשת"פ פעולה עם מת"ש (מרכזי תעסוקה שיקומיים), המעסיקים אנשים עם מוגבלויות.

ברכישת המוצרים שלנו הנכם שותפים להזדמנות תעסוקתית שווה! תודה!

 

להצעות מחיר ולפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר בטל. 03-6546000 או במייל [email protected]