האתר מיועד לקהל העסקי.
סמוך לחגים תהיה מכירה לקהל הפרטי, ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק

איך לבחור מתנות נהדרות לעובדים נהדרים בפסח

חזרה

 

בתור בעלי עסקים וארגונים שמעסיקים עובדים נהדרים,שנבחרו על ידכם בפינצטה, משנה לשנה בחירת מתנות לעובדים נעשית משימה מורכבת יותר, כתוצאה היצע [OD1] הרב שקיים בשוק ואולי גם הרצון מצידכם לא להתפשר ולהעניק את המתנה המושלמת. כל אחד מאיתנו שמח לקבל מתנות, וההרגשה מספקת ביותר, במיוחד שמדובר בחג שמח ומשפחתי כמו פסח, חג האביב. בוודאי מעסיקה אתכם רבות השאלה: איך לבחור מתנות נהדרות עבור העובדים שלכם? כאשר אתם מתמודדים עם דילמה שכזו,המאמר הבא כאן כדי לעזור לכם לפתור אותה לחלוטין.

 

הכרת הטוב מצד העובדים

הקשר בין הענקת מתנות נהדרות לעובדים בפסח, לבין שיפור היעילות והפרודוקטיביות שלהם- ברגע שאנו נותנים מתנה לעובדים שלנו, הם חווים תחושת הכרת תודה, שנותנת להם מוטיבציה לעבוד טוב יותר ולהשקיע יותר אנרגיה, זמן ומאמצים למען החברה. נוסף על כך יש השלכות מהותיות על חיזוק האווירה החיובית במקום העבודה ובמשרד. כאשר נתחיל להעניק מתנות באופן קבוע, התפוקה של העובדים שלנו תשתפר משמעותית והמסירות לחברה תגדל, וככל שהמסירות שלהם תהיה גבוהה יותר, כך גם הלקוחות שלכם יקבלו שירות טוב יותר.

 

בחירת מתנות שישאירו רושם טוב

 

לפני שאנו קופצים למים העמוקים ותקבלו תהליך מסודר וענייני שיעזור לכם בבחירה, בואו נבין ביחד את ההגדרה של מה אילו מתנות נהדרות? מתנות נהדרות הן למעשה, מתנות שימושיות כלומר שיש בהן שימוש מהנה וכן יש לעובדים שלכם צורך בהן, לדוגמא שמן זית, ממרחים, ריבות, יין ומארזי שי, אמנם יש להן שימוש בכל חג, אך יין למשל יש בכל שולחן חג ובעיקר בפסח. יותר מכך, המתנה חייבת להיות מקורית ומעניינת, מתנה שאינה כזו משדרת לעובדים שלא הושקעה מחשבה בבחירת השי והוא נבחר ״על הדרך״ ולא באופן מסודר. חשוב גם לציין שאף אחד מאיתנו ובטח לא העובדים שלנו, היה רוצה לקבל מתנה לא איכותית ומסובכת שנשברת ומתפרקת בקלות, לכן תוודאו שזו מתנה שעשויה מחומר איכותי אחרת העובדים שלכם יחוו חוויה מבאסת מקבלה ושימוש במתנה, בנוסף לפני בחירת המתנה יש לברר את הצרכים והרצונות של העובדים שלכם, למשל בעלי משפחות היו שמחים יותר לקבל שי אשר קשור לבילוי משפחתי, בעוד חברה צעירים היו שמחים לקבל גאדג'טים שונים. אחד ממארזי השי האהובים באתר הוא מארז ירושליים שכולל בתוכו גיוון של בקבוק יין, שמן זית וצנצנת דבש.

 

 

 

 

 

הנה לפניכם השלבים להענקת מתנות נהדרות לפסח:

 

  1. שלב ראשון: הגדירו תקציב- לפני הכל חשבו במדוייק על התקציב שברצונכם להשקיע במתנות, על מנת שלא תתפזרו או תחרגו, זכרו שמוצר יקר יותר, לא בהכרח עדיף יותר עבור העובדים שלכם. למעשה לעיתים רבות ההפך הוא הנכון. תתרכזו באיכות ולא במחיר. בנוסף, חשוב לתת מתנות שוות בערכם לכל העובדים, שכן יש לוודא שאף עובד לא ירגיש מקופח או פחות חשוב, או חלילה מכך יעלב. אין בכוונתנו להגיד שצריך לתת לכל עובד אותה מתנה בדיוק, להפך תתנו מתנות אישיות עם הקדשה אישית קצרה ואיחול לחג פסח. שורה תחתונה הקפידו על יחס שווה לכל העובדים, שיכול להיות שונה אך שווה. 

 

  1. שלב שני: בררו את הצרכים והרצונות- על מנת לעמוד בציפיות ובצרכים של העובדים, רצוי ומומלץ

         לברר לפני איזה שי הם היו שמחים לקבל לפסח. הטיפ שלנו הוא שתעשו סקר בקבוצת הווטסאפ של

        כל העובדים ותשאלו, מה הם היו הכי רוצים לקבל ובמה הם הכי ישתמשו, סביר להניח שתקבלו

       תשובות שונות מעובדים שונים, הרי מה שעובד מסויים אוהב ומעדיף, לא בהכרח יעדיף עובד אחר. מה 

       שכן אל תתנו מתנות, שלא הייתם רוצים לקבל בעצמכם, מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך.

 

   3.) שלב שלישי: תיהיו מקוריים ומעניינים- תנסו כמה שיותר להפתיע את העובדים, עם מתנה  מעניינת ומקורית, שהם 

        אפילו לא חלמו לקבל. אלמנט ההפתעה, מוסיף לחווית קבלת השי. תשקיעו את האקסטרה תוסיפו הקדשה אישית

        למתנה ואף תארזו אותה יפה בעצמכם בנוסף לאריזה שאיתה מגיע המוצר, ככך תתעלו מעל הציפיות של העובדים

       שלכם ותעשו להם את חג פסח להרבה יותר כיף ונעים. למשל,אפשר לשקול לתת צמח עם ערוגת גינה

        מקורית, שמתאימה לפסח.

    

לסיכום,יש להקדיש מחשבה רבה וזמן לבחירת המתנות ולהתמסר לתהליך. תעניקו לעובדים שלכם, כמו שהייתם מצפים שיעניקו לכם ואף יותר, בסופו של דבר אנשים זה הנכס היקר והחשוב ביותר בחברה שלכם.

 

מוזמנים להתייעץ איתנו ונשמח לעזור בבחירת מתנה נהדרת שמתאימה לחג הפסח. בהצלחה, First Kiss

 

 

ערך מוסף למתנות שלנו - נשיקה ראשונה עובדת בשת"פ עם מת"ש (מרכזי תעסוקה שיקומיים).

ברכישת המתנות שלנו הנכם שותפים להזדמנות תעסוקתית שווה!

ניתן להתאים ע"פ תקציב וכמות את המתנות ולמתג ע"פ דרישה 

לפרטים נוספות והצעות : טל. 03-6546000 [email protected]

 

 

 

 

 

 

 

 


 [OD1]היצע