אשר\י את תנאי השימוש

שאלות ותשובות

מה הם שעות הפעילות של החברה?

ניתן לבצע הזמנות דרך האתר 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. 
ההזמנות יטופלו בשעות הפעילות. המשלוחים יוצאים מאיתנו כל יום עד השעה 14:00, כלומר הזמנה שבוצעה אחרי שעה זו - תטופל יום למחרת.

שעות הפעילות:

בימים א-ה בין השעות 9:00 עד 17:00

בערבי חג 09:00-13:00

 

האם קיימת מינימום הזמנה?

כן. מינימום הזמנה של 100 יחידות.

 

איך ומתי מקבלים חשבונית מס/קבלה?

לאחר ביצוע ההזמנה ישלח אליך מייל עם חשבונית מס/קבלה המאשר את השלמת העסקה. 

.במידה ולא, בבקשה צור/י איתנו קשר

 

כמה עולה משלוח?

משלוח רגיל - 39 ₪. משלוחים לאיזורים חריגים 79 ₪.

 

מתי מקבלים את המשלוח?

המשלוח יגיע עד שלושה ימי עסקים (אילת, ערבה ורמת הגולן ייתכן עיכוב של יום נוסף)

חשוב מאוד למסור כמה שיותר מספרי טלפון של מקבל המתנה בעת ביצוע ההזמנה בכדי שנוכל לתאם עמו.
 

האם השליח מתאם מראש הגעה עם מקבל המתנה?

בהחלט כן.

 

איך אפשר לדעת שהמשלוח נמסר?

אם לא שמעתם מאיתנו, תהיו שקטים - החבילה נמסרה עד שלושה ימי עסקים מרגע הזמנתה.  בנוסף ניתן לברר בשירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-6546000.


מה קורה במקומות שאליהם מגיע דואר נע? (מושבים, קיבוצים...)

במקומות כאלה, נקודת האיסוף של המתנה היא נקודת האיסוף של דברי הדואר (או בהתאם לנהלים בישוב הרלוונטי).

 

מי מבצע את השליחות?

אריזת המתנות נעשית בסטודיו בבני ברק והשליחויות מתבצעות על ידיי ספק חיצוני.

אנו מתאמצים לשפר את השירות כל הזמן, במידה והמוצר הגיע פגום ניתן ליצור איתנו קשר במספר

03-6546000 ואנו נעשה כל מאמץ לפתור את הבעיה.

 

האם מה שאני רואה באתר זה מה שאני מקבל?

במידה ואחד המוצרים לא נמצא במלאי הדבר יצוין באתר.

במידה ואחד מהמוצרים שהינו חלק ממארז לא נמצא במלאי, אנו מתחייבים לשלוח מוצר זהה במקומו באותה רמת איכות ומחיר.

 

האם המוצרים כשרים ? 

כל המוצרים כשרים ברמות כשרות שונות והם מגיעים עם אישור כשרות ורשימת רכיבים.

למען השקיפות ונוחיותכם להלן רשימת הכשרויות של המוצרים השונים שלנו.

 

מה תוקף המוצרים ?

למרבית המוצרים חיי מדף ארוכים. על כל מוצר מצוין התאריך בו יפוג התוקף.

 

מה זה אומר מתנות "טוב שיהיה בבית" ?

היות ותוקף רוב המתנות ארוך ודמי משלוח משלמים רק פעם אחת, כדאי לכם להזמין עוד כמה מתנות ש"טוב שיהיו בבית" שמתאימים לכל מאורע.  

 

אני יכול להרכיב לעצמי מתנה?

בשלב הזה לא ניתן לערוך שינויים במתנות. אנו מקווים כי עם הזמן נוכל להיערך לדרישות ספציפיות שלכם.

 

האם מה שאני רואה באתר זה כלל המוצרים שלכם?  

כן. כל המוצרים שקיימים אצלנו באתר נמצאים במלאי. אנו מבטיחים לעדכן בשוטף מוצרים חדשים, מוצרים במהדורה מוגבלת, מוצרים שהוזלנו עליהם מחיר וכו'.

 

איפה ניתן למצוא את רשימת הרכיבים ופג התוקף של המוצר והכשרות ? 

כל מוצר יוצא מאיתנו עם ציון רכיבים, תוקף וכשרות.

 

האם ניתן למתג מוצר שאני רואה באתר עם לוגו וגרפיקה של החברה בכמויות?

בהחלט! לקבלת פרטים לגבי מיתוג המתנות שלנו, אנו ממליצים ליצור איתנו קשר.

 

האם אתם יכולים לתת פתרון נוסף המתאים לחזון וערכי חברה?

בהחלט! אנחנו אוהבים שמאתגרים אותנו!

לחברה המעוניינת להזמין כמות לעובדיה, ללקוחותיה או לאירוע ניתן לייצר מוצר חדש לפי הקונספט, הבריף והתקציב.

 

האם אתם יכולים להדגיש את צבעי לוגו החברה בעיצוב האריזה ובתכולה שלה?

בהחלט! ניתן למתג את האריזה, השקית ולעיתים את המוצר עצמו בצבעוניות המבוקשת.