האתר מיועד לקהל העסקי.
סמוך לחגים תהיה מכירה לקהל הפרטי, ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק

מה קונים לחג ?

חזרה

מבחר ציטוטים בכניסתכם לבית המארחת בחג: "אויש לא היית צריכה" "איזה יופי של מתנה" אברהם, תראה, זה בדיוק מה שרצינו לחג ! ". גם אם המארחת לא פולנייה... עדיין צריך להיות מאוד חדים כדי לעבור את החג בשלום. אז מה לקנות לחג ?  כנסו כנסו ! מה קונים לחמה? מה קונים בחג למארחת ?

 

רעיונות למתנות בחג: 

לחצו על הלינק המצורף להמלצה מה לקנות ורכשו את המתנה עכשיו !

מה קונים בחג לחמה ? הרבה נקודות זכות אפשר לקבל פה עם קצת חשיבה נכונה. אם אתם זוג צעיר והחמה עוזרת לכם הרבה בטיפול ושמירה על הילדים, מתנה פרטית פה תתקבל בברכה...אפשר לקנות לה מתנה 100% אושר ועושר,  זה כבר יעשה את העבודה עם פתק שבו כמה מילים על ההערכה שלך אליה. האמת מגיע לה, מה לא ככה?

מה קונים למארחת ? מארחת שהיא לא החמה ואתם מוזמנים לחברים או לארוחת חג אצל חברים משותפים קונים מתנה שיש בה הרבה מתוקים כי שיש חברים החגיגה גדולה והשולחן עמוס אז...מתנה 100% חגיגה !

מה קונים לילדים בחג? להכניס אותם לאוירת החג עם המסר של החג   שנהיה לראש ולא לזנב ! המסר הוא פשוט, מדויק,נעים וגם יש מתוק בפנים !

מה קונים לעובדים בחג? יש לנו מגוון מתנות לחג לעובדים לראש השנה. תוכלו להיכנס לקטלוג המתנות שלנו במגזר העסקי ולבחור משם ! 

מה קונים לבוס לחג ? מה קונים למנהלים בחג ?  100% אלגנטיות ! מתנה איכותית, מעבירה מסר של יוקרה, מראה שלא סתם קניתם משהו לצאת ידי חובה, אלא באמת רצים לקנות משהו מצוין,  והכי חשוב המנהלים יחייכו!    כנסו  וקנו את המתנה עכשיו ! 

מה קונים למישהו שלא בקו הבריאות ? פשוט. 100% בריאות !  

מה קונים למישהו שיש לו הכול ? 100% שמחה ובריאות ! הרי יש לו הכול, לא זקוק לחומר, אז נפנק אותו קצת ברוח של שמחה ובריאות ! כי בינינו כל השאר צ'ופר?

מה קונים לאוכלוסיה אקלוגית אורגנית ? מתנות ממוחזרות ! לשימוש חוזר

מה קונים לגבר לחג ? יין ושוקולד במארז אלגנטי !

מה קונים לחג ראש השנה ? פשוט. 100% שנה טובה !

מה קונים לאמא לחג ? על כל הנתינה שלה, שיהיה לה רק מתוק, שפע, הפתעות, שמחה ודבש ! 100% מתוק

מה קונים להורים לחג ? נאחל להם 100% דברים טובים !

מה קונים לסבתא לחג ? הבישולים והנינוחות של סבתא במטבח..אחרי כל המטעמים שהיא מכינה לנו, ראוי שנאחל לה 100% מתוק במטבח !